Controle over uw levensstijl nemen is een keuze

Controle over uw levensstijl nemen is een keuze

Wie zijn de mensen die profiteren van de producten en kansen die we te bieden hebben? Zijn ze er om snel geld te verdienen of zijn ze serieus bezig met een verandering in levensstijl? Iedereen heeft baat bij verandering, het hangt er gewoon van af hoe je jezelf ziet in de situatie waarin je je bevindt. Je kent het gezegde als je citroenen hebt… Mensen met hoge verwachtingen zijn daar omdat ze hun leven ten goede willen veranderen. Ze zoeken in elke situatie naar opleiding, kansen en rijkdom en zijn bereid te doen wat nodig is om te krijgen wat ze willen. Waar het op neerkomt, is dat ze openstaan ​​voor nieuwe manieren om dingen te doen. Dit omvat het starten van een bedrijf om hun levensstijl te ondersteunen, of ze verdienen niet het geld dat ze nodig hebben en ze zoeken naar mogelijkheden om aan te vullen wat ze wel verdienen. Hoe dan ook, de kans die ze willen is ongecompliceerd en veilig.

De mensen die u wilt kwalificeren, begrijpen dat, dit is een bedrijf en ze zijn bereid te doen wat nodig is om te slagen. Ze willen niet meer verkocht worden zoals we in de jaren 50 en 60 waren omdat ze geen zakelijke beslissingen nemen met hun emoties. Deze mensen hebben een hoger intelligentieniveau, een hoger bewustzijnsniveau en een hoger slagingspercentage. Mensen die geld hebben om te investeren, zijn niet geïnteresseerd om verkocht te worden. Zij zullen naar het aanbod luisteren en beslissen of het een goede match is. De mensen die u wilt kwalificeren, zijn degenen die zullen luisteren en aanwijzingen kunnen volgen. In de huidige demografie zijn er mensen die over de feiten willen beslissen. Ze willen de resultaten zien en zelf beslissen wat ze willen. Ze met veel hype proberen te verkopen is een belediging. Deze mensen gaan de opleiding volgen en hebben een zeer hoog slagingspercentage. Het pad is duidelijk voor hen en ze zullen slagen.

We definiëren onze missie van intentie met deze kans en deze programma’s door alles te laten zien. Door je kaarten op tafel te leggen, laat je ze de feiten zien. Het instrument van succes is wat hun interesse zal wekken. Uw aanbiedingen hebben, net als zoveel andere, trainingsprogramma’s en bedrijfsondersteuning. Wat maakt wat je hebt anders dan de anderen? Waarom zou iemand zich bij jou en je team moeten aanmelden?

Jij bent de beslissende factor

Wat is je bedoeling? Je belangrijkste intentie is om een ​​verschil te maken in iemands leven ten goede.

Hoe ga je deze kans presenteren? Als de boodschapper van alle kansen om het leven van hun gezin te verbeteren.

Hoe zullen ze weten wat mijn bedoeling is? Mensen weten onbewust wat je bedoelingen zijn. Mensen met een hoger bewustzijnsniveau doorzien de hype of verkooppraatjes.

Wanneer laat ik ze zien wat ik te bieden heb? Bij hallo, stel jezelf voor. Stelt suggestieve vragen en luistert naar wat ze zeggen. Als ze meer willen horen, zullen ze het vragen. Als je hun vragen beantwoordt, zullen ze beslissen of ze willen wat je te bieden hebt, zo niet, dan kennen ze misschien iemand die op zoek is naar precies deze kans.

Hoe zit het met e-mailcontacten? Alle e-mails zijn gebaseerd op de feiten en door jezelf te positioneren als hun steun door ze alles te geven wat ze nodig hebben om te slagen. Ze zullen uw voorbeeld volgen wanneer u hen waardevolle tools voorlegt die hun succes zullen ondersteunen.

Hoe zullen ze weten dat ik oprecht ben? Geef feiten; wees eerlijk bouw een relatie op door te geven. Uw bedrijf heeft een missieverklaring, houd u daaraan en u moet ook een persoonlijke missieverklaring hebben.
Mission statement

Het inspireren, onderwijzen en verlichten van diegenen die een vrije levensstijl willen krijgen door controle te nemen over hoe ze het leven verdienen en ervaren. Deel onderwijs en kansen om een ​​vrije levensstijl te verkrijgen. Dit is mijn missieverklaring. Iedereen heeft zo zijn eigen ideeën over hoe hij zijn bedrijf wil runnen. Integriteit blijkt wanneer u uw intentie communiceert. Op basis van de feiten zullen ze een oordeel vellen.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.